SKIP TO CONTENT
ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑ
ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ & ΥΒΡΙΔΙΚΑ
ΑΓΟΡΑ
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & SERVICE
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ PEUGEOT
ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ PEUGEOT
ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ, ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Η κριτική θεωρείται ότι είναι: κατά του νόμου, περιέχει ακατάλληλο, προσβλητικό, δυσφημιστικό, απειλητικό, απρεπές περιεχόμενο ή παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας τρίτων μερών
post_reject_reason_3_GR
Η κριτική περιέχει παρατηρήσεις που είναι εσφαλμένες, καταχρηστικές, δυσφημιστικές, απειλητικές, απρεπείς ή που παραβιάζουν το δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτου μέρους (άλλη επώνυμη μάρκα κ.λ.π.),
Η κριτική περιέχει πληροφορίες σχετικές με την ιδιωτική ζωή (διορισμός τρίτων μερών χωρίς τη ρητή έγκρισή τους, σχόλια για τη φυσική εμφάνιση ή την προσωπικότητα κ.λ.π.) ή εμπιστευτικές πληροφορίες (αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις e-mail, αναγνωριστικός αριθμός οχήματος, αριθμός καταχώρισης, αριθμός φακέλου πελάτη, τραπεζικά στοιχεία κ.λ.π.) ή αναφορά ιστοσελίδων, συνδέσμων υπερκειμένου, URL.
Η κριτική σας είναι δυσνόητη (δηλ. μια σειρά λέξεων χωρίς νόημα, ανεπαρκώς γραμμένο περιεχόμενο στο σημείο που γίνεται δυσνόητο, γραμμένο σε γλώσσα εκτός των Αγγλικών),
Η κριτική περιέχει στοιχεία (ποσό ή ποσοστό) που αφορά τις εμπορικές διευθετήσεις του αντιπροσώπου ή της αυτοκινητοβιομηχανίας Citroën (έκπτωση, ανταλλαγή, τιμολόγιο, τιμές με έκπτωση κ.λ.π.),
Η κριτική περιλαμβάνει αναφορά σε νομική διαδικασία ή περιλαμβάνει σχόλια που ενδέχεται να προκαλέσουν την αστική ή ποινική ευθύνη του Αντιπροσώπου ή της Αυτοκινητοβιομηχανίας Citroën,
Η κριτική δεν συνάδει με την αξιολόγηση που δόθηκε (ή το αντίστροφο), ή δεν είναι συμβατή με το Όχημα ή την υπηρεσία (παραδείγματα απόρριψης: αγορά ενός οχήματος όπου το θέμα είναι επισκευή συνεργείου αι το αντίστροφο, σχόλιο για τα οχήματος εκτός του συγκεκριμένου κ.λ.π.)
Η κριτική αφορά ή αναφέρει αντιπρόσωπο εκτός αυτού που πούλησε το όχημα ή αυτού που εκτέλεσε την υπηρεσία του συνεργείου (παραδείγματα απόρριψης: σύγκριση μεταξύ αντιπροσώπων ή με οχήματα μάρκας εκτός της Citroën κ.λ.π.)
Η κριτική περιέχει στοιχεία σύγκρουσης συμφερόντων (εργαζόμενοι αντιπροσώπων, αυτοκινητοβιομηχανίας Citroën και του PSA Peugeot Citroën Group εξαιρούνται όσον αφορά την απαγόρευση σύγκρουσης συμφερόντων),
Η κριτική αναρτάται από επιχειρηματικούς πελάτες (μόνο γνώμες από πελάτες καταναλωτές και όχι από επιχειρησιακούς πελάτες επιτρέπονται),
η κριτική αφορά χρήστη που έχει παράσχει πληροφορίες ταυτοποίησης που είναι σωστές ή που δεν συμμορφώνονται με τους γενικούς όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης ή που δεν έχει προσωπικά βιώσει την εμπειρία του πελάτη.
η κριτική αποτελεί διπλοεγγραφή (ίδιος συντάκτης και ίδια εμπειρία πελάτη).
Η κριτική αφορά χρήστη που παρείχε πληροφορίες μη συνεπείς με τους όρους και τις προϋποθέσεις (π.χ. κριτική μετά από πώληση που πραγματοποιήθηκε πριν από περισσότερες από 120 ημέρες, κριτική για μεταχειρισμένο όχημα...)
ΣΧΟΛΙΟ
*
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας
ΟΝΟΜΑ
*
Παρακαλώ εισάγετε το ονομα σας
ΕΠΩΝΥΜΟ
*
Παρακαλώ εισάγετε το επώνυμό σας
ΤΟ EMAIL ΣΑΣ
*
Παρακαλώ εισάγετε το email σας
*
*Σημαντικά πεδία
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Questions?
powered by Velaro live chat